mandag 8. desember 2014

Prøve å starte opp bloggen igjen...

Heisann!
Da har bloggen fått en liten oppryding og litt ny finsh, med nye mål og forventinger. Jeg føler at jeg har hatt for få oppdateringer tidligere og klarte ikke å følge opp 100%, derfor harden blitt liggende litt død. Derfor har jeg bestemt meg for å prøve å få til noe skikkelig denne gangen, ofte oppdateringer; turapporter, oppgraderinger (båt, fiskebod, fiskeflåten etc.), nyheter, tips og etter hvert mulighet for kjøp av søkker. Målet er å ha minimum 1 oppdatering pr./uke og denne skal være grundig, noe som jeg følte jeg klarte sjeldent tidligere

Jeg håper dere ønsker å følge bloggen, så skal jeg være flink til oppdatere den. 


Første rapport kommer i morgen, så er bare å følge med (litt sen rapport, men bedre sent enn aldri)!

Mvh. Thomas 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar